Laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Robbert Hollander - WaarBenJij.nu Laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Robbert Hollander - WaarBenJij.nu

Laatste week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Robbert

17 Februari 2014 | Nederland, Mierlo

Ik had verwacht dat de laatste week een heel groot feest zou worden en dat is het gelukkig zeker geworden!!
Het feesten begon op donderdag toen ik met wat collega's van de vulploeg ging paintballen in Nijmegen. Ik weet dat afscheid nemen pijnlijk is maar de bunny run (het beschieten van iemand die een brug moet oversteken in een konijnenpak terwijl zijn zeven vrienden vol op hem gaan schieten) gaf vooral een ander soort pijn. Ondanks de bunny run was het paintballen super vet, dus bedankt moeten we zeker nog een keer doen alleen doe ik dan wel een normaal overal aan.

Vrijdag was tot mijn verrassing een complete suprise party georganiseerd. Ik had eigenlijk pas iets op zaterdag verwacht jongens ;). Het was super gezellig en realiseerde me toen pas goed hoe goede vrienden ik wel niet heb. Bedankt Stef, Stijn, Theo, Mama en iedereen anders die het georganiseerd hebben!

Zaterdagavond was ik zoals zo vaak op stap gegaan in Eindhoven. Daar heb ik zoals iets te vaak weer iets te veel gedronken waardoor ik me niet alles kan herinneren.

Ik zit op dit moment op Shiphol wachtend op mijn vliegtuig voor een reis van 26 uur. Ik kom dus pas woensdagochtend om 10 uur s'ochtends aan in Brisbane waar mijn reis kan gaan beginnen

  • 18 Februari 2014 - 15:00

    Astrid:

    Ja, lieve schat, even kwamen er tranen toen ik je zag verdwijnen met je koffer, gate 23, voor een half jaar. Gelukkig kon ik snel daarna de knop weer omdraaien .......... ik ben zo blij voor je, de reis van je leven is dit, je had het er als klein mannetje al over ........ we gaan facetimen op onze woensdagavond laat en jouw donderdagmorgen vroeg, dan kun je meteen vertellen hoe je appartement eruit ziet, en wat voor gevoel het gaf, bij 31 graden in het zwembad te kunnen duiken ...... en hoe je eerste Australische maaltijd smaakte ...... kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mierlo

Robbert

Hoi,mijn naam is Robbert den Hollander Iik ben 20 jaar oud en ik ben geboren en getogen in Mierlo. Voor school ga ik een buitenland stage doen en deze zal plaats vinden in jawel Australië. Ik ga voor 19 weken stage lopen op de Universiteit van Brisbane. Hier zal ik meehelpen aan onderzoeken, welke ik precies ga doen moet nog blijken. Ik zal 19 februari vertrekken vanuit Shiphol voor een reis van 26 uur naar Brisbane. Op 12 Augustus vertrekt mijn vliegtuig weer vanuit Brisbane terug naar Nederland. Aangezien ik pas 12 Augustus vertrek heb ik 5 weken na mijn stage om Australië te verkennen.

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5193

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Stage Australie

Landen bezocht: