Stage Australie - Reisverslagen van Robbert den Hollander - WaarBenJij.nu Stage Australie - Reisverslagen van Robbert den Hollander - WaarBenJij.nu

Stage Australie

Stage lopen in Brisbane, Australië.

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Byron bay

01 Mei 2014

Eerste week op reis

20 Maart 2014

Eerste maand Brisbane

26 Februari 2014

De vlucht en de eerste week Brisbane

17 Februari 2014

Laatste week voor vertrek
Robbert

Hoi,mijn naam is Robbert den Hollander Iik ben 20 jaar oud en ik ben geboren en getogen in Mierlo. Voor school ga ik een buitenland stage doen en deze zal plaats vinden in jawel Australië. Ik ga voor 19 weken stage lopen op de Universiteit van Brisbane. Hier zal ik meehelpen aan onderzoeken, welke ik precies ga doen moet nog blijken. Ik zal 19 februari vertrekken vanuit Shiphol voor een reis van 26 uur naar Brisbane. Op 12 Augustus vertrekt mijn vliegtuig weer vanuit Brisbane terug naar Nederland. Aangezien ik pas 12 Augustus vertrek heb ik 5 weken na mijn stage om Australië te verkennen.

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5200

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 12 Augustus 2014

Stage Australie

Landen bezocht: